jobbigt läge..

jag tror helt seriöst att min hjärna blev kvar i skolan igår efter våran förhandling som vi hade. hjärnan är inte med för fem öre idag och jag som verkligen måste plugga till tentan imorgon! men jag har iallafall läst igenom häftet en gång plus egna anteckningar.. de är ju iallafall en början sen får jag försöka leta reda på hjärnan senare när jag vilat en stund eller tillbringat lite tid framför tvn :) hihi tv måste ju ändå vara den bästa lösningen på hjärnbrist, eller ?

men tillbaka till gårdagens förhandling: säljarna var jag,murray och johan medans köparna var emelie, frank och natta. det var minst sagt en lärorik förhandling som vi fick göra och det var framför allt kul och göra den med. förhandlingen slutade lyckad med att båda parterna var nöjda med hela förhandlingen och slutresultatet. och läraren var nöjd med den med, tyckte att vi skött oss bra och haft en väldigt bra förhandling!
yes! äntligen gjorde man nått rätt :P haha

ikväller är det träning som står på schemat, kommer bli niiice! :D hihi men först ska jag försöka mig på lite hjärnletning och häftläsning. lycka till med det!

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0