Mustaschlife invitational

Igår så var det en grymt sjukt rolig dag började med att gå upp relativt tidigt för att bli upplockad utav Matte. Sedan så styrde vi emot storstenshöjden och tävlingen. Väl däruppe så blev man satt i arbete med att försöka hitta på något med en satans snöhög som låg mitt i backen. Men sedan vid 12 så drog tävlingen igång med Rail vilket inte är min starka gren kankse men det gick ändå. Det coola var att min bror var med och körde tävlingen och fan jag är stolt över grabben han vågar mer och mer. Sedan efter rail grenen så var det slalom som vi skulle utsättas för vilket var ganska kul förutom att det var så mjuk och blötsnö så man fick inte så mkt fart. Sedan så var det dax för lunch så alla gick och köpte hamburgetallrik typ gott vare. När jag står där i kön så dycker the one and only Gustav Borgström upp så vi satte oss och snacka lite skit. det var grymt länge sen jag träffa den pojken med tanke på att han jobbar i sthlm så är det inte så konstigt. när lunchen var klar så var det dags för snöbollskastning. det funka så att vi skulle kasta på en person som jag inte trodde vad han gett sig in på fören han stod där och skulle bli matad med snöbollar. Den tappra mannen var robin heterbrej:D. Nu var det bara två grenar kvar Bigjump och King of the hill. Det var big jump först som var riktigt kul och det var mycket ladd där. Det gick jävligt bra för mig där jag kom till final. Men sen så saltade dem inrunnen och kicken så jag hade jätte svårt att dra någe stort i finalen mne det var sjukt kul ändå. Sedan så var det tävlingen som alla verklingen INTE längtade efter King of the Hills. Denna tävling gick då ut på att 16 jibbers (sabinas förklaring på jibbers folk med jätte jätte stora färgglada kläder som inte har någon kondition) vilket är en jätte bra förklaring. Vi skulle då springa upp för backen med pjäxor skidor och stavar och sedan ta oss ner en speciell runda. Det var absolut det jobbigaste och mest idiotiska jag gjort. men jag gav inte upp vilket många andra gjorde :P. Min lillebror genomförde det också, grymt stark liten ungjävel!
Men allt som allt så var det en grymt nice och härlig dag med solsken och grymt umgänge. lägntar till nästa års tävling. Tack fille, jacce och berra:)

F+S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0