ojaa!

nu var det ett tag sen man skrev här men det har helt enket varit så mycket på senaste tiden..  praktik, jag sjuk, tränings krångel, frank sjuk och en hel del inklämmmmmda problem i mellan.. nu är jag frisk iallafall och trivs väldigt bra på grizzly måste jag säga :) kan dock tänka mig att kontot kommer bli slut lite snabbare än vanligt, det är farligt att vara nära djurartiklar hela dagarna med tanke på att man har hund, katt och fågel! finns så mycket kul! och om det slutar riktigt illa så kanske det kommer en till liten vän hem, en dvärghamster eller en öken råtta eller varför inte en tam råtta!? :) fast tam råttorna behöver så stor bur och det har jag inte plats med , typiskt! :P men man får tänka på den ljusa sidan, jag har ju personalrabatt! hela 20% på butikens alla härliga varor! :):) eller det kanske inte var en bra sak.. om man vill att pengarna ska räcka tänkte jag.. jaja det återstår och se.
nu ligger frank i sjuksängen men han börjar nog piggna till nu. han försökte gå till praktiken idag men kom lika snabbt hem igen.. lite för tidigt

just ja, sen har jag löst det med att både kunna praktisera och träna under dessa åtta veckor. robban hade inte varit så glad om det inte hade funkar, jag har mig en svag känsla av det iallafall!.. och det är riktigt jävla skönt att kunna vara med och träna dessa tre pass i veckan! visst är många pass skitlöpdöd träning men det behöver jag! så det är bra.. okej, visst är jag helt slut och fötterna värker varje gång jag kommer hem men den känslan är ändå skön istället för att man känner att man bara orkar ligga på soffan å slappa! man känner sig lite mer värd soffslapp när man sliter på fotbollsplanen :) hihi

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Robban
-Varför spelar vi fotboll ?
- de som säger för att ha kul, har jättefel!
Jag
- Då måste det vara för att vinna.. ?!
Robban
- Självklart! det finns ingen annan utväg!


alla har olika åsikter när det gäller sport och de kan förändras under sportensgång. men robbans åsikter och inställning förändras då inte :) haha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu blir det sängen och uppladning inför morgondagens praktik!

S+F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0