om ni kommer fortsätta så kommer ni tappa mig..

jag vet inte hur jag ska beskriva det jag känner just nu, det är så mycket ilska så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
just nu känner jag bara att jag inte vill vara med längre, bara lägga skiten på hyllan och låta det samla damm. men å andra sidan vill jag inte göra det heller.. men en sak vet jag att om det kommer fortsätta på detta vis så kommer jag bli deprimerad! om jag inte redan är det vill säga..
jag vill bara försvinna just nu, bara komma bort från allt skit som tar upp min vardag och framför allt förstör de dagarna och timmarna som ska vara de bästa. men tyvärr så är dom inte det lägre. jag vill åka iväg men inte höra vad dom har att säga eller om hur de vill att det ska vara. jag blir bara så trött!
Ta mig bort!

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0