postorder!

vem kom på den briljanta idén med postordet egentligen?! den personen måste lätt ha blivit stenrik på den :) för fan vad jag älskart, fartligt men jag älskart! bästa som finns är när man klickar och rafsar ner det man vill ha i sin lilla shoppingbag på h&m hemsida och vips någon vecka senare är grejerna hemma :) man slipper massa gående i affärerna och framför allt, allt det krångel som uppkommer vid klädprövingen i butikerna. istället kommer det hem och man i lugn och ro kan prova och bestämma sig framför spegeln! det man inte vill ha lägger man i ett fint paket med returadressen på och skickar tillbaka. lätt som en plätt!

har nämligen fått hem ett stort underbart paket idag från hm, med lite kläder i men även lite härliga kuddar och fina örngott till :) lite nytt och fint håller humöret uppe, haha och ibland är man värd lite nytt både i kläder och i rummet, saker som förnyar håller än levande längre :)





me löövs hm

och min dag förgylldes idag när greys börjar igen! :D shiit vad jag har längtat, tummen upp :)



S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0