Squash

Igår var det en rätt rolig och händelserik dag. Först så var det tenta som jag tyckte gick bättre än förväntat. Efter tentan så var det ut till marieberg galleria med Babe och Ida för dom tyckte det skulle förgylla deras dag. Där inne sen åt vi på McDonalds men jävlar vad blåsta och sega dom är. Sabina beställde 1 cheesburgare men fick 2. Jag beställde chicago star meny så sa hon att hon skulle komma ut med det jag fick inte ens pommes utan det skulle hon också komma ut med. Det tog väl 5-10 min att komma ut med hamburgaren men jag fick ingen pommes hon sa att hon skulle komma med den tog ytteligare 2 min. men men jag fick en stor pommes Jippi! Efter Marieberg så ville vi göra någe mer och inte bara att åka hem och inte göra nåt liksom. Vi åkte ut till maxim och hyrde 3 st filmer (Bröllopsfotografen, Law abiding citizen och Trubbel i paradiset) vi hann dock bara kolla på bröllopsfotografen eller ja dom hann. Erik ringde och frågade om jag ville hänga på och spela squash så det gjorde vi. Jävlar vad kul det är med squash det är något som alla ska pröva men det är jävligt svårt och jobbigt. När jag kom hem från "träningen" och kommer in i rummet så sitter Sabina och Ida och skrattar åt mig för jag såg tydligen helt död ut.
Jag blev beodrad att gå och duscha så att vi kunde kolla på film men när jag väl kommer ut ur duschen så är det tydligen dating in the dark och sedan så var det desperata hemmafruar och sedan cougar town så det blev ingen film. För sedan så var vi tvungna att skjutsa hem Ida för hon skulle tydligen upp tidigt.

Sen så beställde jag en jacka från junkyard.se As snygg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0