100518

igår det var en kanon dag om man tänker på vädret! :)
jag var uppe med tuppen och satte mig flitligt framför datorn för att göra klart analys uppgiften, vilket med blev klart. helt underbart skönt! det var ett tag sen jag var klart med något och har en och en halv dag till på mig att fixa till den om jag vill och måste.. inte helt fel
efter frullen såg jag till att utnytja solen till max, genom att duscha zita. hon blev så mjuk och gosig och framför allt fin! nu går hon runt och ser ut som en floffboll till skillnad från förut då hon såg ut smutboll. plus att hon gillar! :D hihi

på kvällen igår var det match med div 4, första matchen med dom för mig del.. vilket var kul :) matchen gick väl dock inte som vi hade tänkt oss men när gjorde det de senast :P kommer nog ta ett tag innan vi alla har spelat ihop oss, men när vi väl har gjort det så tror jag att det kommer bli bra!
min kropp mår inte så bra idag däremot, ont överallt till och med i baksida armar. hur det kan ha skett vet jag inte men ont gör det :P hoppas det förvinner efter dagens träning och att kroppen orkar med den..

imorgon är det dags att återgå till skolbänken igen efter åtta långa veckor ute i arbetslivet. men det kommer bli bra, jag har saknat alla :)

 

S+F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0