åtta veckor senare..

jaha då var det sista dagen på praktiken imorgon, det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan å alla klassisar men det kommer även bli tomt att inte gå dit varje dag och träffa djuren och de underbara människorna som jobbar där. jag har lärt mig en hel del både om vad som är bäst för djuren och även lite praktiskt med men kanske inte så mycket som per velat men det räcker för min del. men jag har haft åtta roliga veckor trots att det har varit lite segt imellan åt, men det har jag kunnat leva med :) hihi

idag har det varit en söndag- torsdag och den har spenderats för min del framför denna dumburk med vår dumma analys som vi ska göra och ska in på onsdag. och idag började jag från noll och slutade halvvägs så nu jävlar känns det okej där med. nu slipper jag sitta hela helgen å plugga röven av mig natt som dag. utan nu om jag har tur så blir det kanske en dag :) sköntskönt!

som sagt var jag ledig idag och det regnade , som vanligt! när man jobbar så är det solsol å åter sol men det blir tvärt om när man är ledig. vilket kanske var tur, för då hade jag inte så mycket val mer än att sitta med plugget hela dagen.

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0