lagaktivitet

det har varit några härliga soliga dagar nu och det njuter jag av till fullo! :)
igår var det lagaktivitet med grillning och 5kamp på gvallen med hela damlaget och som tur var så höll sig åskan och  ovädret borta och solen höll sig framme! :)
efter en härlig grillning som för min del bestod av lax (!) och massa skrat så var det dags för fem kamp som vårt härliga aktivitets grupp hade anordnat. även fast vi inte vann så hade mitt lag kämpar glöden uppe och framför allt vinnar andan! men vi kom ju inte sist heller så vi var ju inte sämst iaf :P hihi

idag var det herrmatch i solen och glass så klart som gällde men malin å älsk! zita höll sig mest till skuggan men det gillade hon :) herrisarna vann med 4-0 . bra match måste jag säga.

ikväll blir det antagligen en tur ut till hyttan för lite mys!



S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0