pingviner kan inte tala

idag var det match som stod på schemat efter första dagen tillbaka i skolbänken, mot sturehov.
det gick väl inte så som vi ville men stundtals såg det riktigt bra ut. dock så släppte vi en 2-0 ledning till en 3-3 förlust för våran del. vi har en del och jobba på om man säger så. men nu till saken :P
efter cirka 30 min spel så får jag en boll rätt på tofsen och hela skallen bara snurrade! och när jag trodde det var lugnt och försökte ställa mig upp snurrade det ännu mera. rille som nu mera är våran "jarmo" (som jag för övrigt saknar!) kom å skojade bort lite av smärtan men tyvärr inte något av det yra. han försöker verkligen men det kommer inte bli som med våran bästa! :(
efter dagens match har jag verkligen helt förstått att pingviner inte kan tala, inte åt vissas håll iaf. så jag känner mig hyfsat värdelös och inte mer värd än smutsen under skorna som vi slår bort efter varje match.. alla andra frågar hur det är med huvudet till och med döv malin försöker  men pingvinen kniper! är det bara jag som tycker att det är en självklarhet att kolla upp spelare speciellt när man gjort sig illa, eller är det bara jag ?!  jag vet inte om jag vill ge honom mer chanser eller om man bara ska ignorera det. eller om man bara ska lägga det på hyllan,  dock kommer det bli väldigt svårt för min del att göra det. man kanske ska stor vägra, men jag vill inte svika laget heller. men snart kommer väl en spelare som tar min plats så jag slipper..

nä nu orkar jag inte mer för ikväll. ny dag imorgon och nya tag..

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0