swoong!

då var det slut på helgen igen, den har sprunigt förbi som vanligt. men denna helg har varit mer fullbokad än på länge. först var jag glad att vi flyttade fram tentan från i fredags till imorgon måndag. men nu känns det lite skitsamma!
Fredag- var vi lediga från skolan och då tänkte jag verkligen plugga, hann väl med en minidel av det jag hade tänkt mig. trodde det skulle bli en lugnt fredag med så blev det inte. Filip blev stor pojke och vi var över på middag från kl 15 och han fick vår kära Bengan :) det kommer bli så bra så! och blev så klart kvar längre än planerat och kom hem senare än planerat, så inge plugg.. på förmiddagen var det även matinhandling och blommsterinhandeling.
Lördag- upp tidigt för att åka ut med mor min till gravarna och planterna, vi hade vädret med oss stundtals men det öste inte ner iallafall.. hem lagom så jag han byta om kör hem frank till sig och sen vidare till Grizzly för att jobba tre timmar. sen var det raka vägen hem, byta om och fixa till sig snabbt för att sedan åka å fira Filip igen med hela släkten. lördags kvällen avslutades i en biosalong med malin vid min sida. på bioduken rullade sex and the city 2, riktigt bra film! :)
Söndag- och även mors dag! hade planerat att köpa blommor till mor min efter jag slutat men så blev det inte. almstedts stängde nämligen 15.00 och samma tid så slutade jag jobba igen.. så stressa upp på stan innan jobbet och fixa det. kom hem med ett super fint arrangemang å mor min blev väldigt glad :) byta om och iväg till Grizzlt igen.. efter jobbet iväg och handla det sista till den härliga laxen som väntade på att bli tillagad! mums! :) sen skulle man försöka slita sig från solen och lägga huvudet i skolböckerna , inte så lockande men ett måste med tanke på tentan imorgon. så nu ska jag återgå till plugget..

ha en trevlig söndag kväll! :)


S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0