borta

så trött måndag till torsdag men så fort det blir fredag är du piggast. gör ditt yttersta för att komma bort igen. han är själv där, dom vill det.. men gudja åk dit, jag sitter gärna hemma fredags kvällar själv och gör ingenting! kan du inte åka bort lördags kvällar med, bara för det är så kul att sitta här hemma själv ?! roligaste!
gap å skrik är det jag får , vilket inte verkar röra dig i ryggen. och att allt är helt okej, fem minuter senare verkar du med tro att det ska vara. jag funkar inte så, det borde du veta nu! jag orkar inte, vi eller du kanske ska ta tag i det du sa för några veckor sen. för jag orkar inte ta så mkt mer skit och hela tiden komma i anda hand, om ens det..

så mycket för pepparkaksbak denna fredags kväll, som faktiskt var din ide!

s

Kommentarer
Postat av: Malin

Kram till dig! Men finns det inget du kan passa på att hitta på då - åka iväg och träffa dina vänner? :)

2010-11-26 @ 22:30:49
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0