färg

här skulle jag byta lite ögonfärg genom att skicka efter nya linser, med blå färg för ett bra pris! men när dom väl kommer så visar det sig att jag inte kommer kunna använda dom till vardags, kanske inte alls. jag har nämligen både brytningsfel och är närsynt och på linserna gick det bara att få brytningsfelet. fick reda på att jag var närsynt också när jag frågade mamma med linserna i. jag ser, men det är suddigt på långt avstånd. inte så kul men det kan funka att använda nån gång då och då . men inte i vardagslivet som med mina vanliga linser. tråkigt men sant! fin var jag i dom så funderar på att höra med min optiker hur mycket det skulle kosta att fixa färgade linser genom dom. om det inte kostar för mycket så blir det kanske att jag beställer genom dom. annars så får jag skita i det! vill ju inte gå runt och se suddigt hela tiden, den tiden är borta för min del. jag gillar att se klart hela tiden!



s+f

Kommentarer
Postat av: Malin

Men kollade du inte det innan du beställde?? Borde ju kunna få med båda...

2010-11-25 @ 22:36:57
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/
Postat av: sabina

läste på linsboxarna och där stod det styrkan, uppfattade aldrig närsyntheten.. utan mamma sa det sen :P nej dubbel och tippel kollade på hemsidan och man kunde bara få med styrkan.

2010-11-26 @ 19:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0