ny start

nu börjar jag på en ny kula i mitt liv, min nya hela och friska kula! är numera en crosstrainer rikare och ett gymkort fattigare. :) gymkortet var en bra ide, till en början iallafall. sen blev det mer till en börda, för jag kom aldrig dit. så pengar drogs varje månad för gymkortet som ej användes så flitligt. inte så lönsamt för mig. och när jag väl var där så använde jag nästan vara crosstraninerserna iallafall och några enstaka maskiner annars mest egna övningar. så nu tog jag tag i saken, sa upp gymkortet och köpte en crosstrainer. så nu är det bara att köra igång. blir så mycket lättare att gå en trappa upp och träna än att ta sig till gymmet. jag gillart!
och imorgon så börjar den nya träningen med jarmo och det som han har fixat ihop så vi ska vi hela, starka och friska till säsong 2011 !

 

s+f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0