snö

nu har det snöat konstant sen denna morgon, vilket jag inte är det största fanet av.. jag och zita gjorde oss ett försök på att gå ut i detta blåssnöovädret som då inte var så farligt. men det har bara blivit värre och värre med dagen! aja vi gick en bit sen var det damen själv som tyckte det var nog, tror hon frös lite med tanke på att hon är ganska ner klippt sen sommarn. och om vintern ska fortsätta såhär så funkar definitvit inte den klippningen!
jag förövrigt blir bara deppig och seg av detta skit väder, vill göra saker men behöver bara höra eller så blåsovädret så tappar jag lusten till allt.
sen ikväll är det första träningen som jarmo har fixar för oss halvhela tjejer så vi ska bli hela till nästa säsong. den stora frågan är nu om jag vågar ta mig till virginska för det, med tanke på att vi fortfarande har sommardäcken på. men det ska nog gå bra ändå! jag kan :) haha

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0