två år bakåt!

under gårdagens träning spolades mitt liv tillbaka ungefär med två år! två år som jag gärna inte vill ska komma tillbaka. jag stukade nämligen upp foten igen! på samma ställe som alltid, grattis. skulle vända mig om och springa och utan att jag viste ordet av det så låg jag på golvet i världens smärta, foten bara vek sig under mig. som tur var, var jarmo snabbt framme med lindan! :) efter en halv timme och då med en blåfrusen fot eller tår så kändes det inte ett dugg bättre, men idag så känns det bättre! kan gå hyfsat bra på foten och det är bara vissa rörelser som gör ont och om man tar på knölen såklart.. lite fint svullen är den med. hah
till råga på allt så kommer man hem halv haltandes och möts av en grinig så kallad pojkvän, som ska stötta i ur och skur. trodde jag iaf . lägger en tjurig kommentar som varför det alltid tar så lång tid för mig att komma hem från träningarna.  eeh hallå! för det första så kan jag inte gå ordentligt och för det andra så pratar man faktisk efter åt, det är inte precis att man bara packar ihop sina grejer och åker..


under tiden som jarmo lindade foten så kom vi på att jag klarat mig väldigt bra ändå sen jag gick en hel säsong med tejpad fot! och att det faktiskt var två år sen jag behövde både tejpas eller lindas. ett litet framsteg som nu blev till ett baksteg.
nu har jag två år som jag ska arbeta tillbaka!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0