i rymden finns inga känslor

var en ändå ganska bra film trots att mina förväntningar var så mycket högre! jag har hört så mycket bra om filmen och så lite dåligt att filmen hade väldigt höga förväntningar, förväntningar som ganska snabbt försvann.. inte helt men till ganska stor del. visst filmen var bra och hade en fin handling och framför allt bra jävligt rolig! :) det gör bill skarsgård riktigt bra. alla plus till honom.
i rymden finns inga känslor är en film som har min sorts humor och kommer defenitivt ligga i mitt filmskåp när den kommer ut. det är en film som får än att le fast man är ledsen eller lite nere, en film som lockar till många härliga skatt. den får helt klart godkänt med en liten guld stjärna i kanten.



s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0