lia

jag trodde det skulle bli lite piceofacake att fixa marknadsföringen åt cafet. visst det är väl inte svårt direkt heller, men dessa lappar måste fan klaffa och låta genomtänkta med en rikigt bra intresseväckare samt bra innehåll. det rullar på och går bra! jag är inte den som inte har några ideer , utan det sprudlar mer om dom. sen ska man bara få fram dom bästa med. haha

och älsk kämpar på mekonomen, eller han kämpar mer med dom tidiga morgnarna han har. men har lyckats bra hittils! en försovning som skedde denna morgon men tack vare lite hjälp av mig så hann han! vad skulle han göra utan mig, som faktisk insåg hur mycket klockan var (tidigt för mig) och fixade allt runt om kring samtidigt som han fixade sig! snälla jag

nej tillbaka  , har några till som ska formas!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0