tentan avklarad

då var den sista tentan avklaras på de närmaste åtta veckorna och jag klagar då inte! :) ska bli skönt att slippa skolan och gå ut på lite lia. mitt jobb är då att marknadsföra järnvägsgatan 22 , ny öppnat cafe! där frank och alla hans vänner hänger dag som natt!
tillbaka till tentan, jag har nog elelr jag har inte ordbajsat så mycket som jag gjorde under denna tenta! skrev om samma saker hela tiden, iallafall vad det kändes som. aldrig någon riktigt klarhet av vad han ville ha för svar på frågorna. men jag säger som läraren säger " det finns inga rätt och fel " så det ska bli spännande å se hur detta går... efter tentan blev det en tur till gustav, där han snäll som han är bjöd på hamburgare. jag rörde mig hemåt vad fem tiden och lämande frank där. han ska på tobbes premiär fest ikväll. och just nu så ångrar jag mig att jag inte följde med. men min tanke var ju att umgås med någon jag inte sett på länge. men antingen så hade dom redan planer eller inte hörde av sig.. så min kväll spenderades hemma i mammas säng med henne och zita ocj kollade idol. inte det bästa , men lite mamma tid behöver alla och jag tackar inte nej till den!

imorgon är det futsal turnering som står på schemat. jag gillar inte inomhus, men om leffe ser nått så litar jag på honom. så det sla bli spännande och känna hur fötter och rygg svarar på denna turnering!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0