vimsig tjej!

jag, frank å ida har förövigt varit grym duktiga idag och gjort klart vår power point till redovisningen på torsdag, på en timme och bra blev det. efter några ändringar så blev det ännu bättre!
skyndade hem från skolan och var väl hemma runt halv sex, byta om och fixa väskan för att sedan bege sig mot träningen på västa mark. dit hittade jag, dock var det svårare att hitta hallen vi tränade i. hamande nere vid trängen och gick runt där lite som ett frågetecken innan jag insåg att det inte fanns några inomhushallar där utan bara hockyhall och konstgräs. ringde då leffe som inte svarade , som vanligt vid träning :P så nästa samtal blev till peter och han svarar. som leder en vimsig mig till parkeringen där jag ska ställa bilen och sedan ledde han mig vidare över gården och fram till hallen. bara gången från parkeringen till hallen i småspring blev som min uppvärmning..
bättre sent än aldrig!
träningen förövrig tyckte jag för en gångsskull var ganska rolig, vilket är ett under för att vara mig.  det kommer kanske, några år efter alla andra. men det är ju jag! klarade mig ifrån brännande fötter denna träning iaf, ett litet framsteg. dock så gör mina invärtes blåsor ont i trampdynan. har också kommit fram till varför benskyddet skaver, fick en vattenblåsa från söndagens första inne träning. då var det mysteriet löst!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0