ännu en jobbig dag

nu kommer alla jobbiga dagar väldigt tätt in på varandra.. först var det pappas födelsedag, sen malins flytt och nu pappas bortgång. även fast det nu är fyra år sen han togs ifrån mig. så är det lika tufft ändå.
de som säger att det blir lättare med tiden, vet inte vad de pratar om!

varje år så försöker jag ignorera dessa dagar, men kroppen säger liksom ifrån. den går liksom under, gräver ner sig och vill inte vara med. allt som passerar tankarna gör mig bara ledsen och det finns inte mycket som är bra med dessa dagar.
kommer det någonsin kännas bra igen.. troligtvis inte, han var mitt allt. halva jag är han och det kommer jag alltid att vara. jag var och är pappas flicka och kommer alltid att vara det <3

s+f

Kommentarer
Postat av: Malin

Kärlek till dig <3

2010-09-02 @ 19:00:58
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/
Postat av: Louise

<3

2010-09-14 @ 10:08:12
URL: http://louiiselovqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0