bra söndag!

idag har det varit en mycket bra söndag för oss båda! :) dagen böjade med att frank åkte till norge med sina vänner vid halv sju denna morgon för att kolla på gatubil. själv så tog jag mig en liten sov morgon på en hel halvtimme längre än vad jag brukar sova.. upp gjorde mig iordning, ut med hunden och väntade sedan på att kiwi skulle komma och hämta mig. kiwi kom och vi åkte vidare mot marieberg för att kolla lite. själv kom jag hem med en fin stickad leopardmönstard tröja samt ett berlock armband från gina. mycket bra köp! :)
efter lite shopping och fika så drog vi oss mot frövi för att heja fram rynninge till vinst. till frövi var det inte så svårt att hitta och vi tänkte att det inte skulle vara så svårt att hitta till planen heller, med tanke på att frövi är ju inte så stort. men tji fick vi! fram och tillbaka åkte vi.. tills vi hittade en snäll dam med sin hund som förklarade vart vi hittade planen. hela en kvart i första halvlek hann vi se. jag har hört att det är överskattat att hinna se hela matcher! ;) haha en bra match som skulle ha resulterat med att rynninge gick iväg med tre poäng men i slutet av matchen började domaren köra sitt egna regler och inte via regelboken. eller det gjorde han nog egentligen hela matchen med det syntes mest i slutet. blev det ena konstiga domslutet efter det andra och en billig straff som ledde till att rynninge bara gick iväg med ett poäng.. surt sa räven och även alla vi andra!
nu sitter jag med min mor och spelar lite bingolotto och väntar både på en vinst och på älsk.

s+f

Kommentarer
Postat av: Camilla

Surt är bara förnamnet.... mutter

2010-09-13 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0