barbent

igår var det premiär för min del, min första konstgräsmatch för denna säsong. och varför inte slå på stort då? det var varmt så jag körde utan underställsbyxor men tröjan åkte på, fryser aldrig om benen men armarna gäller det andra grejer. även frida valde att köra barbent. vilket vi ångrade när vi kom ut, ett par bara bleka ben, i ett par oranga byxor gjorde dom ännu blekare! haha jaja, det fick vi bjuda på. men både jag och frida kollade ner i marken när killarna som spelat match innan oss gick förbi.. benen var alltså skämmigt bleka! aja, hade nog svettats ihjäl om jag haft underställsbyxorna på mig, så det var ett bra val fast det såg fult ut..
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0