glad tjäj

ibland så kommer man verkligen på hur bra man har det, den bästa hunden ever, en underbar och väldigt ofta för snäll mamma och framför allt en helt fantastisk pojkvän! något man inte uppskattar och värderar som man ska varje dag, tyvärr.. men sen kommer guldklimparna i sin närvaro som får än att påminas om detta.
igår fick jag min födelsedagspresent av min käre pojkvän och det var en heldags shoppingdag - han betalar! vilken jag verkligen uppskattar, han hatar att shoppa, han hatar att ens följa med och shoppa. så det var uppskattat!
så just nu sitter jag i min underbart sköna onepiece från gina, eller min jättebebispyjamas som jag förklarade det för mamma när hon såg den :)
det blev även ett gult linne samt underkläder från gina samt ett par sandaler eller grekiskastskor från dinsko. har letat efter ett par som passar min fötter i år och när jag äntligen hittar ett par så måste dom ju inhandlas! annars hade jag ångrat mig djupt. mycket fina och kommer användas flitligt i sommar!
kommer få tillbringa natten själv i sängen för älskos är på elmia med hans kompisar, vilket han sett fram imot hur länge som helst. hoppas att det va så bra som han tänkt sig bara. men inatt eller mer imorgon bitti vid sex kanske, kommer han och gör mig sällskap!
igår var det även dags för zitas första dusch utomhus, mycket skönt men lika jobbigt shampooneringen och balsamneringen som hon alltid tycker. men bra skönt efter åt, speciellt när både jag och frank satt med varsin hårfön från vardera håll och fönade henne. bortskämda hund! men nu är hon ett litet yrväder så fin och mjuk.
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0