vinst

igår var det vår första bortamatch för höstsäsongen och den spelades mot mullhyttan ute i skogen. med samma tjocka och sega domare som dom senaste gångerna dömt oss där ute.. vi gjorde både en bra och dålig match men framför allt så tog vi oss alla i kragen i andra halvlek och gick ut som ett hela annat lag än vad vi lämnade i första halvlek. och matchen slutade med vinst för vår del, med 0-3.
-
idag mår jag verkligen kasst! både i rygg och i övrigt. har sovit max fyra timmar i natt, har inte kunnat röra mig eller  hittat ett läga som är skönt pga av den jävla ryggen..! jag har feber och känner mig jävligt dåsig.
det blir sängen och vila några timmar..
-
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0