Beautiful Blogger Award!



Jag har fått en Beautiful
Blogger Award!
Tack http://detbordevara.blogspot.com/!

Regler:
* Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
* Ge Awarden till 7 andra bloggare.
* Skriv 7 intressanta saker om dig själv...

jaha vad ska jag då dela med mig om..

Envis - Jag är en grymt envis person, som alltid ska ha sin vilja fram eller alltid ska ha rätt. Lägger mig rätt sällan i en konversation även om jag kanske vet att jag kan ha lite fel. Nej, min sanning är att jag alltid har rätt!

Dålig förlorare - Jag har största vinnarskallen! Förlora det finns inte i min värld, utan den som lyckas vinna över mig kommer få ett helvete. Jag blir inte den gladaste. Och kan ha svårt att komma över det, dock beror det på vem som lyckas vinna över mig.

Färg - Jag är en färgglad person som sällan håller mig till svart, utan har oftast någon lysande färg på mig. Vill att synas genom att ha något utstickande.

Humor - Jag är en person som handlar först och tänker sen, vilket som kan bjuda det både det ena och den andra skrattet samt bortgörelser. Men det bjuder jag på, inte är jag en sån person som kryper ihop och gömmer mig. Utan kanske sträcker lite mer på mig och står för det.

Gröna fingrar - Är något jag verkligen inte har! Jag vill kunna hålla blommor levande under en längre tid, men dom ända som håller sig levande är kaktusar. Jag vet inte hur jag lyckas. Antingen så torkar dom eller så över vattnar jag dom eller så händer det något annat. Är kanske inte meningen att jag ska ha blommor..

Blir lätt rastlös - Att vara still under en längre period är inte min grej. Utan jag vill hela tiden att saker ska hända runt mig. Sitta still under en film är en utm-aning för mig, även om det är normallång på 1h 50min. Ibland blir jag till och med lite trött på mig själv.

Fotbollsfåne - Jag har under hela min uppväxt så har fotboll varit en stor del av mitt liv. Min pappa som själv var fotbollsspelare i ung ålder, lärde mig redan i tidig ålder vad man gör med en fotboll. I brist på flicklag i marieberg där jag bor, startade jag och några tjejer till ett lag som blev succe under fyra år (tror jag). Än idag håller jag på med denna sport.

Där har ni sju små sanningar om mig. Inte jätteintressanta, men där är dom.

Jag utmanar följande:
Kiwi, Anna, Lollo, Ida G, Jennifer, Emelie & Malin S
sånt där länkande kan inte jag..


s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0