vecka tre

då var jag inne på helvetesvecka nummero tre och det känns förvånandsvärt bra, ryggen klara av trycket väldigt bra trots allt! dagens hinderbana tog emot lite grann och jag fick kramp känningar från vaden och ner under foten. men det var bara att bita ihop och kriga vidare. det är ju trots allt så förbaskat skönt efteråt. men under hinderbanan känns det bra långt till efteråt.
dock är det inte så konstigt att benen var sega under dagen pass då vi har haft fem pass i veckan under två veckor och en dag hittils. som sammanlagt blir elva hårda pass och jag har varit med på alla! så det känns okej att benen kände sig lite små sega. jag genomförde alla lopp och det vat det viktigaste , att inte ge sig!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0