bollspel

igår spelades det match på hovsta if, mellan hovsta och garphyttan.
matchen slutade väldigt rättvist med 5-0 till oss! tycker dom det kunnat bli fler mål, men man kan inte sätta allt.. linn fick sätta sin första igår iaf, kändes skönt. nu är hon på gång :) en stabil insats av oss alla och garphyttan hade inte mycket att sätta imot. vi är på gång och kommer inte att ge oss i första taget!
visst att fotboll är en kampsport och ska göra ont, lite det som är vitsen med sporten. att man får trycka till och sätta dom lite på plats :) haha men när man dagen efter eller kanske redan på kvällen efter matchen knappt kan röra sig, knappt kan vända sig i sängen. och det känns som om hela kroppen ger vika för än, då undrar man om man vekligen ska fortsätta med denna sport som jag så älskar..? hur länge till kommer kroppen att orka bära mig, än är jag ung (som andra kallar det) men jag känner mig som en 70åring i kroppen efter varje match. varför ?!
jag måste verkligen ta tag i ryggproblemet, ge läkarna en jobbig passient som sent kommer att ge sig! frågan är dock om jag vågar - jag vill verkligen inte höra dom säga att jag inte får spela mer.. det kommer knäcka mig! men jag måste få ett svar på min rygg, och det är för iaf fem år sen.. egentligen..
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0