bye bye

skolan! nu är jag examinerad och kan kalla mig Marknadsinriktiad Företagssäljare. bra skönt att slippa skolbänken och böckerna.
ikväll rullar bilen med mig och mullan i mot borås och majsan. ska bli så kul att äntligen komma dit och se deras nya lägenhet och se hur deras nya liv ser ut. så glad för dom! sen så blir vår lillsnutta hela 1år på onsdag! fan va detta år har sprungit iväg, kommer ihåg det som om det vore igår när majsan ringde och berättade om myran. lika glad är jag fortfarande :) om  inte gladare. dom har en underbar lite tjej - vår eliten tjej!
jag dansar på röda rosor just nu och jag är faktiskt lite avundsjuk på denna lilla helt underbara tjej som dom har.
ses om fyra dagar!
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0