hej jag heter Zita och är snart 11år!

men inte stoppar detta min tjej, gammal och stel! igår var vi ner till syrran för att träffa hennes tjockis mage och hennes karl som inte vågat visa sig. och igår var då domedagen här för honom. vi bosatte oss i hans hus för dagen, så zita skulle slippa lägenhetsspring och istället bara kunna njuta av skuggan på tomten.
framåt kvällen när det var matdags, åt hon inte så mkt. värmen tar på hennes krafter, men när skatorna var framme och skulle sno lite mat ur skålen. då rann bägaren över! helt okej att katterna hemma äter ur hennes skål - men skatator, inte alls! så upp och sprang rent ut sagt emot dom för att jaga bort dom! och det gjorde hon yttligare tre gånger och även då vi flyttat skålen så dom inte skulle komma åt den.
men sprang det gjode hon ändå. 11 år och lever minst 4år på övertid , så tycker jag att hon är bra pigg för sin ålder. min älskade lilla tjej! <3
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0