AJ!

träning brukar vara en av dagens höjdpunkter för min del och det är det väl än idag, dock inte en lika osmärtsam höjdpunkt. varje träning går helt smärtfritt, sen slår det bara till! ibland kommer det under natten och håller i sig under dagen efter och har jag otur så kommer det redan efter jag duschat. smärtan har blivit värre för varje tränings som går. känns som om jag har en kropp för en sjutioåring, mindre kul.
jag får ta mig en dust med vårdcentralen igen, inte för att det ger någon nytta. men gapa och härja lite var ett tag sen nu när ryggen har hållt sig bra under en längre tid. var väl bara en tidsfråga innan allt skulle rasa..
ta tjuren vid hornen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0