gå å dö!

när man tror att man är på banan igen så möter man på nästa hinder. och denna gång går min kropp emot mig själv, vilket inte gillas. mår bra ena stunden och pang så mår man skit. var hos läkaren och tog prover men blev inte det minsta klokare av det! svaren gav inga resultat som jag hoppade över eller de gav inga resultat alls mer än att jag inte hade någon stor infektion i kroppen.. vilket är bra, men resten då ?!
så nu har jag beslutat mig för jag ska ta kontroll över kroppen och inte låta kroppen ha kontrollen över mig!
jag kommer att må skit, jag har levt med det nu i minst tre veckor.. och tids nog så måste det gå över eller att jag får svar på varför jag mått som jag mått.
framtiden ger svaren och dit ska jag !
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0