laktosmage

idag var det droppen! jag har en mage som går imot mig och denna så kallade laktos som jag trott under en längre tid jag haft. börjar nu spöka på riktigt. magknip och panik besök på toan. från att gå från max två stycken i månaden kanppt det till varje morgen i en veckas tid, det var droppen. denna morgon ringde jag till vårdcentralen hon sa att jag skulle ringa min läkare och prata med henne och be om en tid för utredning, som hon så fint kallade det. hon tipsade mig även om en hemsida som jag skulle läsa, så jag vet vad som jag får äta och inte äta. vad jag kan göra för att minska dessa anfall. mycket bra! en mycket trevlig dam vid namn ann var det som hjälpte mig och det är nog bland de första gångerna som jag verkligen fått hjälp och kännt mig hörd av , när jag ringt till vårdcentralen. trevliga ann!
nu ska jag nog spela det nya kienekt spelet, lite sparkar och slag :) kan bli spännande
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0