jättefel!

frank har nu varit sjuk i, ja evigheter känns det som. och jag har en gångsskull klarat mig. hah trodde jag ja! nu när han bara har rethostan kvar så kom mina symtomer idag. kraftlös, feberkänningar, trött (läs dödstrött!) och halsont, eller inte samma onda halsont som han hade utan mer halsont som mer ligger där å värker.. typ som en dålig huvudvärk. detta kommer just nu hela jävla kalas fel! har tenta på torsdag - måste plugga till den!! har examensarbete som ska skirvas, leta info samt intervjuva personer - måste plugga!! men hur fan ska jag kunna göra allt detta plugg när jag knappt kan hålla ögonen eller konsentrationen uppe..?!


ja jättefel var ordet!


s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0