tre dagar

som sagt i måndags vakande jag upp med en dödsförkylning, som även hade med sig sina vänner - feber, frossa samt nästäppa! inte dom roligaste att leka med, om jag säger så..
men nu tre dagar senare med massa sömn, massa mat och yttligare sömn så är jag på benen igen. och mår riktigt bra, lite nästäppa kvar men det är inte så farligt. jag ska alltid ha mål tills jag ska bli frisk, det verkar gå så mycket snabbare då. eftersom det finns något att längta efter.
för idag var det match som i mitt fall skulle spelas och spelades! matchen slutade med en vinst för oss med 1-3 ! och tre välförtjänta poäng. vi gjorde en riktigt bra match och vänta ett 1-0 underläge till 1-2 inom några minuter in i andra halvlek. alla gör en bra match och kämpar helhjärtat från start till slut. detta var vår match och det såg vi till att alla fick reda på.
jag gick därifrån med ett gult kort, för jag skrek aooj, efter att en tjej kommit och tagit mina ben när bollen inte var i närheten. man får alltså inte skricka aj om det gör ont, kom ihåg det! plus att man blir offside när man löper från sin planhalva där deras försvar står! det ska vi också komma ihåg. så som sagt en mycket spännande domare var det, eller dommare kanske man inte ska kalla honom. han var nog mer en clown för han var duktig på att gissa sig till saker och döma skumt.. men sånna måste väl finnas det med.
mitt andra gula kort i min fotbolls historia, mitt första i hovsta/lillån men mitt andra i livet. och då utan att jag ens förtjänat det, mycket spännande..
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0