jag hatar tomma löften!

igår när jag kom hem och skulle slå på tv och njuta några sekunder innan man skulle åka igen. så märkte jag att mitt kort till boxern inte längre fungerade.. ej tillgång till kanalerna, vilket är konstigt för räkningen är betald!
fick reda på av mamma att min bror beställt en inspelningsbarbox medans han förlängde vårt avtal. pucko! men inget nytt kort skulle skickas enligt honom. fick då snällt ringa till canal digital och prata med dom. mycket riktigt ett nytt kort kommer med den boxen så mitt har nu slutat fungera, för att han beställt boxen på det kortet..
men tjejen i luren skulle fixa det genom att föra över kanalerna på mitt kort igen och så skulle vi bara slänga det nya kortet. detta skulle överföras på en gång. det skulle dock ta cirka 45min och kräva att jag drog ur kontakten samt tog ur kortet. jag har nu gjorde detta två gånger och väntat i fyra timmar. inga jävla kanaler har jag fått iallafall!
så nu blir det yttligare ett samtal.. jag blir så trött!
-
fick låna marikas rakapparat igår, så nu är zita rakad och fin igen!

s+f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0