känslan man får när klockan springer snabbare än mig själv..

idag hade jag sett fram emot ett bollpass efter dagens jobb. men icke då! det slutade som vanligt. vid tio i sju så var det smockat med folk i butiken - jag som förövrigt slutar kvart i. ingen chans att gå och man vill inte heller lämna sin kollega med så mycket människor. vid fem över sju så stängde jag dörrarna så folk inte kunde komma in utan bara ut - butiken stänger sju.. mina sista kunder gick tjugo över och jag kunde då röra mig hemåt. och då stod teja fortfaranade med sin kund..
jag blir alltid lika trött på kunder som inte förstår vad en stägningstid är. stänger vi klockan sju så stänger vi klockan sju! inte håller mataffären öppet extra bara för att folk inte kan välja vilket kött dom ska köpa. jag saknar folk som har respekt för andra och inser att vi också vill ta kväll.
-
det jag vill ha sagt var att det blev ju ingen träning för min del bara för att folk inte respekterar tider och annat folk i dagens läge. för ofta samma sak händer och man blir lika irriterad varje gång.
-
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0