känslan när man inser att man inte kan gömma sig från en känsla man inte vill känna..

igår var det fem år sen, fem år sen min andra halva togs ifrån mig. jag mår alltid så psykigskt dåligt under denna dag samt på hans födelsedag. ibland utan att jag inte ens vet vilken dag det är, kroppen bara säger ifrån..
igår kändes det som om jag kunde rymma ifrån denna känsla som alltid översköljer mig, eftersom jag jobbade hela dagen. och mycket riktigt det gick, kände mig som en vinnare trots allt.
-
idag gör jag allt för att inte känslan ska komma, har dammsugit hela huset grundiligt, moppat, klippt zita och katternas klor, dammat och ska slänga skräp.
men det hjälper ändå inte. mår som en brädad katt, en sönder trampad myra.
liten. betydelselös. ensam. men en stor klump i magen.
jag är fast, jag inser nu att jag inte kan rymma eller gömma mig för en känsla jag inte vill känna..
-
s+f

Kommentarer
Postat av: Malin

Kärlek <3

2011-09-04 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0