trasig tjej

jag längtar så till den dagen då jag inte ligger i grova smärtor efter en match, efter den dagen jag är pigg och allert efter en match. på fredag hoppas jag att steget mot en friskare rygg kommer mig närmare. jag orkar inte, orkar inte kunna sova, orkar inte kunna leva ett vanligt liv. jag är 22år och har lika stora problem som en gammal tant har. känns inte jättebra..
jag blir så trött på mig själv, som låtit det gå så långt. men jag blir ännu tröttare på alla läkare som inte tagit mig på allvar när jag väl suttit i stolen framför dom. bara skickat iväg mig med samma svar varje gång - " vi hittar inga fel " eller " allt ser normalt ut ". Normat ?! aah okej, det är därför jag har så ont, för att allt ser normalt ut!!?
sakta men säker så har förtroendet för läkare förvunnit..
-
igår spelade vi i regn, åter igen! blir så trött att vädret aldrig kan vara på vår sida..
motståndarna var hoif och vi begav oss mot landet - odensbacken. regn regn å åter regn hela matchen lång.
vi inledde matchen på hälarna vilket resulterade i två baklänges mål. hoif trodde att dom hade matchen i sina händer men så fel dom hade! fem minuter senare var det lika och i halv tid ledde vi med 2-4. allt kan hända!
i andra kom vårt spel verkligen fram och vi drog ifån. matchen slutade sedan 4-7, många fina spelmål från vår sida. var något skitmål pga av regnet, men jag klagar inte. mål är mål! deras fyra däremot var fyra tabbar från vår sida och hoif var aldrig riktigt farliga. även om resultatet säger sitt. bra kämpat av alla och nu laddar vi inför mötet mot sturehov nästa helg.
-
s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0