förändring

nu har vi äntligen fått in en ny butikschef och jag trodde att stormen lugntat sig. så fel hade jag!
daniel drar vid löning i mars och i måndags fick jag reda på att även sara har valt att lämna oss eller mig :P hon har fått ett jobb närmare hemma plan, skönt för henne. sugit för mig/oss! så nu har vi gått från fyra till tre, tre till fyra,
fyra till två! på mindre än en månad. all förändring är inte bra. och speciellt inte kul.
så är jag den enda kvar med nya bcn, hur kommer det bli nu? kommer jag fortfarande trivas lika bra på jobbet?
jag är ganska orolig över att även jag kommer att få leta nytt bara för att jag inte trivs med allt det nya. men får å in i detta med ett öppet sinne och inte stänga ute eller leva i det gamla..
-
denna natt har varit natten från helvetet! tyson har haft världens diarre och skitit ner sig allt för många gånger, stackarn.. så sova har varit minst sagt överskattat! nu har jag blandat ihop lite smått å gott som ska hjälpa tarmväggarna att läka snabbare så han blir bra snart! det är bara att hålla tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0